preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mate Lovraka Zagreb

 > Radovi učenika  > INA  > Radoznalci
Radoznalci

šk. god. 2020./2021.

Učenici produženog boravka 3.a i 3.b razreda, uz vodstvo svoje učiteljice Katarine Mlinar, na izvannastavnoj aktivnosti Radoznalci napravili su sljedeće radove:
 
 
 
Valentinovo - buketi na školskom hodniku:
 
- dizajnirali su šalicu čaja, slikali su kolaž papirom, vunom i ubrusom
 
     

- slikali su džemper s kojim se igra mačka, trebali su osnovnim i izvedenim bojama naslikati džemper te ga pomoću vune povezati s mačkom, pri tome su koristili i kromatsko-akromatski kontrast

     

- podijeljeni u četiri skupine izradili su plakate s naljepljenim imenicama izrezanima iz časopisa i reklamnih letaka, imenice su podijelili u tri kategorije (bića, stvari i pojave), svaka je skupina prezentirala svoj plakat
 
   
 
 

šk. god. 2017./2018.

Izvannastavna aktivnost Radoznalci, održavala se u 2. b razredu. Aktivnost je vodila učiteljica razredne nastave u produženom boravku, Katarina Mlinar.
Bilo je uključeno 23 učenika, od toga deset dječaka i trinaest djevojčica. Aktivnost se provodila u okviru produženog boravka kroz 35 nastavnih sati.
Učenici i učiteljica su se veselili svakom novom susretu, a time i novom trenutku za kreativan rad. Kroz aktivnosti učenici su se izražavali likovno, glazbeno, literarno te kroz pokret.

Pri likovnom izražavanju djeca su prošla sve nastavne teme drugog razreda za likovnu kulturu te se pažnja usmjeravala na ključni pojam. Učnici su kroz igru usvajali složenije ključne pojmove i znali ih pokazati na reprodukcijama.
Također su upoznali mnoge slikarske tehnike. Jedna od njih, koja im se posebno svidjela je tehnika frotaž. To je tehnika u kojoj se grafitom trlja po tankom papiru položenom preko predmeta tako da se na papiru fiksira njegova struktura.
Također su prije Božića izrađivali ukrase sa osobnom fotografijom koje su učenici nosili na poklon roditeljima.

Upoznali su razne pjesnike i njihova djela koja su im bila poticaj za stvaranje.
Posjetili su Gradsku knjižnicu Dubrava i sudjelovali u čitanju poezije. Strani su studenti čitali učenicima češku, slovačku i bugarsku poeziju na svome materinjem jeziku, a učenici 2.b čitali su njima hrvatsku poeziju na hrvatskom jeziku. Nakon čitanja poezije, učenici su trebali napisati što je za njih knjiga.


Učenici su pisali čestitke u okviru literarnog izražavanja te su s učiteljicom otišli do obližnje pošte i neki su po prvi puta ubacili svoje pismo u poštanski sandučić. Pismo je bilo naslovljeno na roditelja tako da su poslije s nestrpljenjem čekali svoje pismo.

 

S učenicima se provodila aktivnost "Razredni rječnik" kroz koju se provodio građanski odgoj. Učenici su upoznali mnogo novih riječi. Prvo su trebali napisati što misle da znači nova riječ, a nakon toga su riječ stavili na pano. Učenici su s roditeljima trebali razgovarati o novoj riječi, a nakon toga sljedeći put obrazložiti značenje riječi. Neke od riječi su bile: demokracija, tolerancija, ravnopravnost, zanat, zboriti, sjetno, mudar i sl.

Kao glazbeni izričaj i pokret učenici su više nastavnih sati uvježbavali koreografiju i tekst pjesama "Klinček stoji pod oblokom" i "Zginula je pikuša". Učenici su usvojeno pokazali na školskoj priredbi povodom Dana škole.


NOVO NA STRANICAMA

 

OGLASNA PLOČA
Zanimljivo i poučno
CMS za škole logo
Osnovna škola Mate Lovraka Zagreb / Aleja Blaža Jurišića 13, HR-10040 Zagreb / www.os-mlovraka-zg.skole.hr / ured@os-mlovraka-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju